Gepost door: -paul | 17 februari 2014

Diesel

benzinepompen
Ja je moet even goed kijken om te zien dat dit twee oude benzinepompen zijn. Zou het kunnen dat een van die twee een dieselpomp is ?snoeihoutterminator Ik denk het niet. Pas in 1959 begon Peugeot als eerste met een 1,8 liter dieselmotor voor de Peugeot 403. Nou kan ik me vergissen, maar die pompen lijken mij ouder. Hoe dan ook, het was een zonnige en met zuidoosten wind een uitgelezen dag om het snoeihout te verbranden. Het is de afgelopen dagen nogal vochtig geweest, maar met een flinke scheut rode diesel stond de stapel snel in de fik. Morgen maar eens verder.


Responses

  1. Wat is dat toch met mannen en vuurtje stoken…:-)

    • Ja goh, wat is dat toch? Heb vrouwen nog nooit vuurtjes zien stoken. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze niet kunnen stoken.

  2. Zo dat antwoord mag er zijn…………

    • In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

  3. Onze vroegere buurvrouw in La Magdeleine (tijdens de week verkend in Parijs) was op vrijdagavond amper in La M. of de brandstapel van vers, nat snoeihout stond al te roken, en dat deed het tot ze op zondagavond terug naar Parijs TGV’te. Dus ze bestaan wel degelijk de vrouwelijke pseudo pyromanen


geef een reactie

Categorieën