Gepost door: -paul | 15 februari 2013

Luxeprobleem

sijs

VolkskrantlezerLang niet gezien, maar er zitten een paar sijzen bij de voederbak. Dit is een mannetje, die zijn kleuriger dan de vrouwtjes. In Frankrijk noemt men ze Tarin des aulnes (elzensijs). Goed, dan even over het luxeprobleem. Wij zijn geabonneerd op de digitale zaterdaguitgave van de Volkskrant. Voordat ik die helemaal gelezen heb, ben ik wel een dag of vier verder. Nu kun je deze hele week  gratis de digitale Volkskrant downloaden voor je iPad. Er staan inmiddels zes kranten op de iPad en ik lees me te pletter. Ik heb ze nog lang niet allemaal uit en morgen verschijnt al weer de zaterdagkrant. Zal blij zijn als de week voorbij is.


Responses

  1. oud nieuws is ook nieuws

  2. Wat bevredigt meer. De pracht van een sijs of de ellende van de wereld….


geef een reactie

Categorieën