Gepost door: -paul | 20 januari 2013

Beterschap

Mariabeeld Changy Tourny

Een Mariabeeld schuin tegenover de kerk van Changy Tourny. Voor het gemak noem ik het maar een Mariabeeld, het zou ook een beeld van een heilige kunnen zijn. Enfin, het is mistig en er valt lichte sneeuw. Dit weertype begint Suus en Paula met hun Hollandse kazen parten te spelen. Gisteren hebben ze de markt in Cluny wegens sneeuw en gladheid niet kunnen bereiken. Tot overmaat van ramp heeft Paula ook nog eens de griep gekregen. Daardoor kunnen ze morgen niet op de markt in Marcigny zijn. Ik geef het maar door voor de mensen die er morgen hun voorraad kaas willen aanvullen. Beterschap Paula en ook trouwens wat betreft het weer. Een zekere mate van eigenbelang hierbij, zal ik niet tegenspreken. We zullen een kaarsje aansteken.


Responses

  1. Het kaarsje heeft geholpen want de sneeuw is verdwenen en ik voel me weer een stuk beter! Dus mensen vanaf donderdag zijn wij weer op alle markten aanwezig! Lieve groet Paula


geef een reactie

Categorieën