Gepost door: -paul | 6 december 2012

Onaangenaam

Rambuteau

Het is buiten onaangenaam koud en dat hoort ook zo voor de tijd van het jaar. De komende dagen gaat het ’s nachts naar vijf graden onder nul. De plaatjes zullen dan echt winters worden, al moet ik zeggen dat het me prima bevalt om mijn bezigheden binnenshuis te hebben. Mijn verkoudheid wordt daardoor zelfs minder. Goed, in een Volkskrant Magazine van september lees ik tips voor startende bloggers. Iemand die gemiddeld 140.000 bezoekers per maand trekt is Irene Hoofs. Zij zegt: ‘Blijf dicht bij jezelf. Schrijf over wat jij mooi vindt, want juist dat wordt opgepikt. En gebruik uniek beeldmateriaal: maak je eigen foto’s.’ Daar ben ik het wel mee eens, maar dat wil nog niet zeggen dat wat ik mooi vind ook door de bezoekers zo opgepikt wordt. En andersom natuurlijk.


Reacties

  1. I like it!

  2. So do we!

  3. Nou, deze kasteelhoeve (?) is in elk geval mooi, en heel ‘Frans’. In Nederland wordt het morgen ‘bar’. Maar over ruim twee weken gaan de dagen weer lengen. Een sensationele gedachte.

  4. ik denk wel dat Irene gelijk heeft, blijf jezelf en spel niemand iets op de mouw, tenzij het in je blog daarover handelt. en zorg ook voor een constante berichtgeving, niets zo ergerlijk dan twee , driemaal een blog bezoeken waar niet aan gewerkt is.En alle foto’s zijn goed zelfs de onscherpe als ze maar ter zake zijn en van je eigen hand.
    Blij dat je terug “in ’t land bent”
    Jan


geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Categorieën