Gepost door: -paul | 23 mei 2012

Geloof

De takken van de bomen en heesters hangen door de vele regen omlaag naar de grond. Vandaag weliswaar minder druppels, maar het is geheel bewolkt met een temperatuur van hooguit 17°C. Het lijkt of het Mariabeeld bij de kerk van Saint Laurent-en-Brionnais aan het vragen is of er eindelijk beter weer mag komen. Als ik met een schuin oog naar de météo kijk, dan geloof ik dat dat vanaf morgen wel eens zou kunnen gaan lukken. Maar je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker hoe dat daarboven allemaal geregeld wordt.


Responses

  1. Ik schijn in Grootebroek te wonen, volgens de traffic feed, dat zag ik ook al op een ander blog. Ik heb de bloemetjes water moeten geven vandaag. Ghèghèghè

    • Als je op de wereldkaart kijkt, ligt Grootebroek op een scheet van Den Haag. Hoe Traffic Feed precies werkt weet ik niet. Bij de meeste bezoekers klopt het precies, maar er zijn ook behoorlijke afwijkingen.

  2. Heb ik ook al meermaals gedacht, hoe precies is de plaatsbepaling. Nu op het moment komt mijn bericht uit Sint Truiden (B) terwijl ik zo’n 102 km verder in Vosselaar achter de laptop zit ! De afstand is berekend door Michelin.


geef een reactie

Categorieën