Gepost door: -paul | 1 mei 2012

Marche

Gisteren een vrij rondje Saint Germain en vandaag georganiseerd een wandeling van zeven kilometer rond Varennes sous Dun. Niet alleen, maar met honderden en last heb je daar niet van. Enorm populair deze wandelingen,  elke week is er op zondagen wel een uit te zoeken in de regio. Goed uitgezet, verdwalen is haast niet mogelijk.  Een normaliter goede ravitaillering onderweg en bij aankomst vaak ook nog een hapje en drankje. Dat alles voor een habbekrats. Leuker kun je het voor je conditie niet maken. Dat ik daar nu serieus werk van moet gaan maken, is me wel duidelijk geworden. Om te beginnen maar eens standaard een keer per week.


Responses

  1. Wat een leuk idee.

  2. Wat maak je me jaloers. Wij waren twee jaren lid van les randonneurs de Cluny, en officieel zijn we nog niet afgemeld. Maar in november had ik een kleine operatie aan mijn (versleten) knie… Ik heb heimwee naar die schitterende routes, de gesprekken om ons heen… die ALTIJD over recepten en over eten gingen!

    • Ja dat eten is heilig hier.


geef een reactie

Categorieën