Gepost door: -paul | 25 mei 2011

Uit een zakje

Een paar dagen geleden had Edwin een juffertje in het groen op zijn blog. Heej, die heb ik ook in mijn tuin staan dacht ik. Een jaar of wat geleden vanuit een zakje rondgestrooid. Ze komen elk jaar spontaan vanzelf weer op. Nou maak ik er gisteren een macro-foto van en ik krijg hem met de beste wil van de wereld niet scherp. Terwijl die van Edwin wel scherp is. Hoe doet hij dat ? Ik mailen en jawel ik krijg een college hogere foto-instellingen retour. Het is een combi van drie: ISO, sluitersnelheid en diafragma. Enfin, kort door de bocht: het diafragma moet minstens f/20 zijn. Et voilà: hij doettut. Nog bedankt Edwin !

Reacties:

Wat is internet toch vreselijk leuk.
Ik had ook al zitten kijken naar die mooie foto bij Edwin.
Geplaatst door: Moortje | 26 mei 2011 om 9:28


geef een reactie

Categorieën