Gepost door: -paul | 13 april 2011

Knoopjes

Hier kom ik graag in tegenstelling tot Paul. Altijd ga ik naar deze dame van de afdeling fournituren. Zij is heel vriendelijk en zeer behulpzaam.  Haar winkeltje beheert ze  met liefde en tussen al de flesjes en doosjes vindt ze de spullen die ik zoek, zoals knoopjes. Ze vraagt dan:” Welke kleur, met twee of vier gaatjes, groot of klein, fantasie of eenvoudig?” Daarna volgt standaard: “U moet er wel tien nemen, ze kosten 10 eurocent de tien.  Het mogen ook verschillende kleuren  zijn hoor!” Het is een hele klus om voor 5 euro bij haar inkopen te doen. Voor belangstellenden, ik was bij Emmaus in Paray le Monial, wekelijks open op woensdagmiddag.
Marjon

Reacties:

Oh ja heerlijk zo’n “uitdragerij” . Kom ik ook graag.
Vanmiddag was ik in de kringloopwinkel hier in het dorp om te kijken naar een box met verstelbare bodem, voor ons 3e kleinkind. Morgenochtend MOET ik weer komen, want ze waren “besteld”!!!
Ik kwam thuis met een rokje ( echt hip en prachtig) voor onze kleindochter van 3.
70 eurocent! groetjes Mia.
PS je doet het goed hoor, lekker doorgaan.
Geplaatst door: Mia | 13 april 2011 om 20:33

Leuk je te lezen, Marjon. Als Paul het roer morgen weer overneemt, kom ik helaas niet te weten wat je met die knoopjes van plan bent.
Geplaatst door: Emie | 13 april 2011 om 22:02

Emmaus in Paray? Geheimpje bewaren?
Geplaatst door: lucas | 13 april 2011 om 22:56

Bonjour Emie, gebruik ze voor broches, doosjes en zie ook 11 februari 2011 onder categorie keuken. Zo knutsel ik wat af met die knoopjes.
Geplaatst door: marjon | 14 april 2011 om 8:40

Lucas,ga het je verklappen als jullie er zijn!
Geplaatst door: marjon | 14 april 2011 om 8:42

dat lijkt me heerlijk zo’n luilekkerland
Geplaatst door: Tineke | 23 april 2011 om 20:29


geef een reactie

Categorieën