Gepost door: -paul | 20 december 2010

Triviaal

Een rare gewaarwording om op te staan en te zien dat alle sneeuw verdwenen is. Alleen op de cour is nog sneeuw in de vorm van sneeuwbessen (Symphoricarpos albus). Ze worden ook wel klapbessen genoemd, omdat als je erop gaat staan je ze hoort ploffen. Youp van ’t Hek, niet dat ik echt een fan van hem ben, heeft eens een column geschreven over tandenborstels. Hij maakte zich kwaad over het feit dat er nergens meer een gewone harde Jordan tandenborstel te krijgen was. Zelf vindt hij het een van zijn meest triviale columns en het gekke is dat er onvoorstelbaar veel reacties op geweest zijn. Sterker, hij krijgt van de firma zijn leven lang gratis Jordans. Voor zover mijn verhaaltjes al niet triviaal zijn, zit ik nu toch te broeden om ook eens zoiets voor elkaar te krijgen. Misschien iets over wijn.

Reacties:

Nou Paul, voor ons toch nog een verrassing dat het bij jullie dooit, kan ik van hier niet zeggen. Misschien kunnen wij dan alsnog naar Fr.!!Maar vannacht hier -12!!Ik blijf kijken op je weblog, leuker dan op meteo!!en proficiat met de Kerstverkopen, super!
Geplaatst door: gon | 21 december 2010 om 17:23


geef een reactie

Categorieën