Gepost door: -paul | 18 augustus 2010

Typje

lettertjes
Buiten regent het en ik zit in de keuken aan jaargang 23 – augustus 2010 van het wijntijdschrift PersWijn. Als je geïnteresseerd bent in wijn, en wie is dat tegenwoordig niet, is het met kop en schouders het beste wijnblad dat ik ken. Ben er vanaf het begin al op geabonneerd. De laatste jaren leest het, moet ik zeggen, steeds minder. Hoe komt dat ? Kijk, ze gebruiken namelijk een lettertypje van ongeveer één millimeter. Neem van mij aan dat dat klein is, want zelfs met een leesbril (-2) is het haast niet te doen. Tenzij je behoorlijk onder de lampen zit en ja dat is ook al zo wat. Niet dat de doelgroep van PersWijn alleen maar opa-lezers zouden zijn, toch zou het fijn zijn als ze met de brildragenden wat meer rekening zouden houden. Weet je wat, ik ga ze schrijven… nu ! Het zint me helemaal niks.

Reacties:

probeer eens een +2, worden die lettertjes wat groter
Geplaatst door: lucas | 18 augustus 2010 om 22:52


geef een reactie

Categorieën