Gepost door: -paul | 12 januari 2010

Diepte

Hoef er niet meer over te zeuren, want er is vanmiddag een paar uur zon geweest. Niet fameus maar toch. Moeilijk vind ik het om met die sneeuw diepte in de foto’s te krijgen. Het lijkt zo eendimensionaal onecht, net alsof die koeien er op geplakt zijn. Met zon en wolken krijg je meer schaduwen en dan is het makkelijker. Enfin, het blijft voorlopig binnenzitweer. Ben bezig om mijn PC’s te herorganiseren. Dat is een soort van boekhoudertje spelen. Niet leuk maar wel eens een keer nodig. Ook wil ik eens aan de gang met een kist oude dia’s. Ik bedoel om die zelf te digitaliseren. Dat kun je doen met een daarvoor speciaal geschikte dia- en negatiefscanner. Bij de Expert in La Clayette hadden ze hem niet en ook niet bij LeClerc in Paray-le-Monial. Tja, het is behelpen hier wat betreft je computerbenodigdheden. Dat wordt dan weer een ritje naar Mâcon. Of dat morgen lukt is nog maar de vraag, het gaat namelijk weer sneeuwen. Ja echt, blijkbaar is de hoeveelheid die er nu ligt nog niet voldoende.

Reacties:

Of je nu in Frankrijk woont of in Ter Apel,met dit weer ga je klusjes doen die er anders bij blijven. Hier hoor ik al drie dagen de diaprojector klikken en er zijn al heel wat dia’s in de grijze container verdwenen. Jitze komt net binnen om te vertellen dat hij een beetje “gek” wordt van de hoeveelheid dia-negatiefscanners die er zijn.(internet) Hij wil daar ook mee bezig. Ook hier heeft vandaag een poosje de zon geschenen. Dus ben ik vrolijk!!!
groet Mia.
Geplaatst door: Mia | 12 januari 2010 om 21:12

hi
Juist mooi, de foto, omdat de dieren los van de achtergrond staan. Als in decor. Vind ik.
Fraaie omgeving trouwens – en om deze in witte tooi te zien.
Groet,
Janna
Geplaatst door: janna | 12 januari 2010 om 23:50

Ja in decor is eigenlijk het goede woord.
Geplaatst door: -paul | 13 januari 2010 om 11:17


geef een reactie

Categorieën