Gepost door: -paul | 23 oktober 2009

Schilderijen

Vorige week heeft het een aantal nachten licht gevroren. In de moestuin liggen daardoor de bladeren van de druivenstruiken op de grond. Hier en daar hangt er nog een verdwaald, beschimmeld, druiventrosje en dat is het. Nou was ik vandaag in Mâcon om een mooie expositie van schilderijen van Hiromi Nakai te bewonderen en omdat het fraai zonnig weer was, ben ik daarna doorgereden naar de Beaujolais. Toch met enige vrees dat ook daar de druivenstruiken kaal zouden zijn. Maar nee hoor, vanaf de Col du Fût d’Avenas was er een schitterend uitzicht op de nu gele en oranje wijngaarden van Chiroubles. Je zou er zo een schilderij van kunnen maken. Frankrijk op zijn mooist.

Reacties:

Geweldige foto! Ben je weer opgeknapt trouwens? Groetjes, Jeannet
Geplaatst door: Jeannet | 23 oktober 2009 om 21:53

Ben aan het nahoesten
Geplaatst door: -paul | 24 oktober 2009 om 0:24

Hele mooie foto!
Deze sla ik op.
Groeten
Geplaatst door: Frans | 24 oktober 2009 om 0:45

Ha Frans, heb er geen problemen mee dat er foto’s van mijn blog opgeslagen worden. Ook als ik daar wel problemen mee zou hebben, dan nog kan ik niet voorkomen/tegenhouden dat er met de rechtermuisknop gewerkt wordt. Het enige wat ik wel op prijs stel is dat als ze verder gebruikt worden er op zijn minst aan bronvermelding gedaan wordt.
Geplaatst door: -paul | 24 oktober 2009 om 1:13

Wat weer een beauté, -paul!
In de kopfoto istie nóg mooier.
Geplaatst door: Dineke | 24 oktober 2009 om 8:44

Ja de kopfoto vind ik zelf ook mooier, die blijft voorlopig even staan, vandaar.
Geplaatst door: -paul | 24 oktober 2009 om 19:02


geef een reactie

Categorieën