Gepost door: -paul | 15 oktober 2009

Horen

Even een weer wat normalere foto: een hondenuitlaatservice midden in Buenos Aires. Nou ja, wat is normaal? In ieder geval niet dat al een aantal dagen mijn oren dichtzitten. Dat komt door het voortdurende hoogteverschil en het vliegen. Vervelend want zo hoor je heel slecht. Zo ging ik vanmiddag naar de kapper en zei dat het in een uurtje wel gepiept zou zijn. Mooi niet, binnen een kwartier was ik klaar en ja dan sta je nog een uur te wachten op de winkelende partij. Na nog een uur ben ik maar naar het hotel gegaan. Mag je raden wat ze bij de kapper tegen me gezegd heeft.

Reacties:

Ha Paul, Wat vervelend die oren. Misschien dopjes indoen op de terugreis. Je hebt van die blauwe dopjes. Helpt echt. Lijken een beetje op een wokkel.
In ieder geval een goede terugvlucht en voor vandaag nog veel plezier. Groeten Saskia
Geplaatst door: saskia | 16 oktober 2009 om 13:42


geef een reactie

Categorieën