Gepost door: -paul | 14 oktober 2009

Purmanarca

Kijk, dit bedoel ik met de zoutvlakten op 4000m hoogte bij Salinas Grandes. Er waait een forse wind en de zon is knalhard, 25 graden en een luchtvochtigheid van ik heb geen idee, in ieder geval droog. Jammer is eigenlijk dat ik bij mijn dagelijkse belevenissen op het Herbergblog maar één foto laat zien. Het is niet anders, maar geloof me, heb inmiddels een aantal foto’s waarmee ik wel een tentoonstellinkje kan vullen. Niet dat ik daarom hier ben, maar het is toch mooi meegenomen.


geef een reactie

Categorieën