Gepost door: -paul | 30 september 2009

Netbook

Nog een paar dagen en dan zit ik vanuit Parijs in het vliegtuig naar Buenos Aires, het Parijs van Zuid-Amerika. Hoe moet het dan met de Herberg, vragen mensen zich ongerust af. Nou, daar is lang over nagedacht. Ik heb onder andere overwogen om een gastschrijver/ schrijfster uit te nodigen om de kolommen van de Herberg mede te laten vullen. Op zich een leuk idee, maar afgezien of je iemand kunt vinden, wil ik toch zoveel mogelijk proberen om de dagelijkse blogjes zelf te schrijven en eigen foto’s te laten zien. Heb daarom een klein computertje, een netbook van 10,5 inch met wifi aangeschaft. Inmiddels is daar de hele reutemeut aan software, wachtwoorden etc. op geïnstalleerd, dus hij is startklaar voor de Herberg. Elke dag zal waarschijnlijk niet lukken, maar ik doe mijn best.

Reacties:

Kunnen we dan ineens voor ons midden in de nacht een weblogberichtje verwachten? (ivm het tijdsverschil).
Ziet er mooi klein uit zo’n netbookje. Misschien handig om je paspoort te scannen en wat reisdocumenten om digitaal op te slaan, je weet het nooit..
Ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie toe.
Geplaatst door: Liesbeth | 30 september 2009 om 21:05

Knap handig zo’n mini’tje, heb er in de nieuwjaarsperiode ook zo eentje in bruikleen gehad bij de panne met de oude Acer. Je geraakt er inderdaad aan verslaafd.
Geplaatst door: Jan | 30 september 2009 om 21:18

@Liesbeth: Inderdaad het is daar vijf uur vroeger. Zal proberen er rekening mee te houden. En wat die gegevens betreft, die staan er allemaal op. Moet me natuurlijk dat netbookje niet gejat worden.
Geplaatst door: -paul | 1 oktober 2009 om 0:14

Lieve Pap,
Bij deze wens ik jullie een geweldig fijne reis.
Lieve Groet van Mieke
Geplaatst door: Mieke | 1 oktober 2009 om 19:56


geef een reactie

Categorieën