Gepost door: -paul | 28 september 2009

Boete

We zijn vier jaar verder en vóór 12 oktober moet mijn Landrover zijn eerste Contrôle Technique gehad hebben. Dat is een APK-keuring. Als het goed is loop ik echter rond die dag in het noordwesten van Argentinië in de hoogste wijngaarden van de wereld. Dat gaat dus niet lukken met die Contrôle Technique. Nu denk je misschien van och dan ga je gewoon een paar weken later. Kijk daar moet je bij mijn keuringsman niet mee aankomen. Overtijd is overtijd en hij is geneigd om je hoogstpersoonlijk een boete op te leggen, de chagrijn in zijn donkere hok. Enfin, nu woensdag kan ik bij hem terecht. Hoef ik me ook niet meer druk te maken als ik door de politie mocht worden aangehouden. Dat scheelt namelijk in het echt een boete van 135 Euro.

Reacties:

Laat die man toch chagrijnig zijn in zijn hok, hier in Frankrijk ga je dan toch gewoon bij zijn concurent. Zo ben ik ook aan mijn tweede keuringstation, bij het eerste station was het een komen en gaan van keurders.
Geplaatst door: Jan | 28 september 2009 om 19:59

elke dag naar je werk, daar zou iedereen chagrijnig van worden
Geplaatst door: lucas | 28 september 2009 om 21:02


geef een reactie

Categorieën