Gepost door: -paul | 16 mei 2009

Enorm

Die regen van gisteren vergeet je weer snel met het mooie weer van vandaag. We zijn in het dorpje Suin. Dat ligt op een 593m hoge heuvel tussen Charolles en Cluny. Ben er eerder geweest en toen regende het. Nu met een helder blauwe lucht met hier en daar een paar stapelwolkjes, heb je rondom op de top een geweldig uitzicht. Zo tussen de rode klaver, zuring en jawel een paar boterbloemen, lijkt het Mariabeeld vrij klein, maar het is een enorm gevaarte. Had het eerst niet door, maar ik lag trouwens op mijn buik met het fototoestel omhoog in een mierennest. Tja en dan jeukt en kriebelt het op een gegeven moment overal. Moet zeggen dat duurt vrij lang. Zit nu nog in mijn baard te wrijven, maar dat doe ik wel vaker als ik een verhaaltje aan het schrijven ben.


geef een reactie

Categorieën