Gepost door: -paul | 30 januari 2009

Franse slag

Het probleem met het kliklaminaat, overigens geen ramsjpartij, is mij duidelijk. De ondervloer is namelijk niet kakstrak horizontaal, daarom krijg ik hier en daar een naadje. Het is niet anders, dan maar met de Franse slag. De 2CV moest vanmiddag uit de schuur en het starten, met uitgetrokken choke, was geen probleem. Kijk, dat zijn dan weer van die fijne momenten die den mensch goed doen. Maar goed, wat was de bedoeling? Op mijn netvlies had ik een bepaalde foto voor ogen en dat was makkelijker bedacht dan gemaakt, zeker met de harde gure wind van vandaag. Je maakt een serie, loopt naar boven naar je computer en… hij zit er niet bij. Pas bij de derde serie kon ik zeggen mwahh, misschien kan ik er wat mee. Dat zijn dan dingen die tegenvallen. Enfin, bij minder mooie ondergaande zon kon de 2CV weer de schuur in. Zo klooi je wat aan op een dag.

Reacties:

geef mij zo’n leven…
Geplaatst door: lucas | 30 januari 2009 om 20:05


geef een reactie

Categorieën